Nowoczesne technologie przyszłością!
Data: 03-01-2017 o godz. 18:31:08
Temat: Nauka


        Insta.Ling? Tak! W oczywisty sposób pomaga podnieść skuteczność nauczania języków obcych, dostarczając efektywnego narzędzia do nauki słówek. Uczniowie, mobilizowani do systematycznej codziennej pracy na słówkach ściśle określonych przez nauczyciela, szybciej i skuteczniej opanowują zadany materiał, jak czytamy na stronie Insta.Ling.



Założyciele aplikacji opisując własne doświadczenia przyznają, że nauka słówek języka obcego bywała mordęgą. W końcu każdy z nich, twórców Insta.Ling, był kiedyś uczniem. Twierdzą, że dobrze wiedzą, jak wygląda zakuwanie przed sprawdzianem, ile czasu zajmuje i jakie przynosi efekty. Zwykle wszystko odbywa się zgodnie z zasadą 3xZ: „Zakuć Zdać Zapomnieć”. Nerwowo. Byle szybko, byle dostać przyzwoity stopień. I tak do następnego sprawdzianu.

„A tych wszystkich nerwów można by z powodzeniem uniknąć, pracując systematycznie. Oczywiście. Każdy uczeń to wie, bo każdy nauczyciel wciąż przypomina o systematycznej nauce. Niby w teorii wszystko proste, ale w praktyce jakoś nie wychodzi. Pomyśl tylko, ile razy obiecywałaś czy obiecywałeś sobie, że od nowego semestru zaczniesz się uczyć systematycznie? Ale nie wychodziło. Nie wiadomo czemu”.

Tą drogą twórcy Insta.Ling doszli do wniosku, że gdyby poświęcili na naukę do 15 minut codziennie, osiągnęlibyśmy świetne wyniki. Przez 15 minut każdy bez problemu opanuje przynajmniej 3 słowa. Potem wystarczy je tylko powtórzyć co kilka dni. 3 nowe słowa na dzień to 90 słów w miesiącu. I ponad 1000 słówek w ciągu roku!- jak podaje ich prosty przepis.

Kwadrans dziennie przy takich efektach to nie tak dużo, tylko jak się zmusić do nauki? Jak powtarzać i utrwalać opanowane słówka? I skąd wziąć słówka do nauki?

Czas uaktywnić się i zacząć korzystać z Insta.Ling, jak namawia Cię twój nauczyciel!

https://instaling.pl/





Artykuł jest z Zespół Szkół w Błędowie
http://www.bledow.edu.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.bledow.edu.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=1981