Zespół Szkół w Błędowie
ul. Stary Rynek 9; 05-620 Błędów
tel: 486680356; bledow@home.pl
Szukaj
Temat
  Zarejestruj się Home  ·  Tematy  ·  Pliki  ·  Twoje konto  ·  Wyślij artykuł  ·  Top 10  
Menu
· Strona główna
· Archiwum artykułów
· Blogi
· Ciekawe strony
· Encyclopedia
· FAQ
· Forum
· Galeria
· Kontakt
· Pliki
· Poleć znajomym
· Statystyki
· Wyślij artykuł
· Zarządzanie kontem

Zawartość
·nasza szkoła
·świetlica szkolna
·Biblioteka i czytelnia
·plan lekcji
·samorząd uczniowski
·klasy
·nauczyciele
·pedagog
·psycholog
·dydaktyka
·absolwenci
·informator trzecioklasisty

Logowanie
Witaj, Anonymous
Pseudonim
Hasło
(Zarejestruj się)
Członkostwo:
Ostatni: ufyzis
Nowe dzisiaj: 3
Nowe wczoraj: 3
Wszystkie: 3578

Na stronie:
Gości: 393
Użytkowników: 0
Razem: 393

Projekt edukacyjny
Wysłano dnia 10-02-2014 o godz. 17:50:03 przez roxii7623

Nauka Paulala21 napisał "
       5 lutego 2014r. w gimnazjum odbyła się prezentacja projektu edukacyjnego "Wpływ chemizacji rolnictwa na organizmy"...


   Wybór tematu ma związek z naszym regionem - gmina Błędów to największy sad Europy. W ramach projektu edukacyjnego opracowano zagadnienia :
- czym jest chemizacja ?
- pozytywne skutki chemizacji,
- negatywne skutki chemizacji rolnictwa,
- przykłady gatunków zagrożonych wyginięciem na skutek chemizacji (np. niedźwiedź polarny, pszczoła),
- wykazanie wpływu chemizacji na organizm człowieka, gdyż pestycydy trafiają do środowiska, roślin,      zwierząt, a w efekcie poprzez łańcuchy pokarmowe do organizmów ludzi,
- wskazanie rolnictwa ekologicznego jako alternatywny.

   Staraliśmy się uświadomić, jak chemizacja działa (szczególnie negatywnie). Powinno się jak najmniej używać się nawozów sztucznych itp. Środki chemiczne przemieszczają się z gleby, co powoduje:
- zanieczyszczenie powietrza oraz wód
- przenoszenie skażeń na duże odległości
- gromadzenie substancji chemicznych w roślinach.
   Mimo, że zwiększa się liczba plonów, cierpi na tym gleba, zwierzęta i ludzie. Starajmy się żyć ekologicznie. To nam bardziej pomoże, niż zaszkodzi, a przy okazji możemy uratować zagrożone gatunki.

   Prezentację multimedialną uzupełniała wystawa dorodnych jabłek, próbek najczęściej stosowanych nawozów sztucznych, graficznie przedstawione łańcuchy i sieci pokarmowe.



W realizacji projektu uczestniczyły :
- Weronika Kowalska - 3b,
- Ilona Rokitka - 3b,
- Paulina Kowalewska - 3c
"

 
Pokrewne linki
· Więcej o Nauka
· Napisane przez roxii7623


Najczęściej czytany artykuł o Nauka:
Następstwa ruchu obiegowego i obrotowego Ziemi


Oceny artykułu
Wynik głosowania: 0
Głosów: 0

Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły


Opcje

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku


Pokrewne tematy

Publikacje

Komentarze są własnością ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować

 


 

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.