Publiczna Szkoła Podstawowa
im. Tadeusza Kościuszki w Błędowie

ul. Stary Rynek 9; 05-620 Błędów
tel: 486680356; bledow@home.pl
Szukaj
Temat
  Zarejestruj się Home  ·  Tematy  ·  Pliki  ·  Twoje konto  ·  Wyślij artykuł  ·  Top 10  
Menu
· Strona główna
· Archiwum artykułów
· Blogi
· Ciekawe strony
· Encyclopedia
· FAQ
· Forum
· Galeria
· Kontakt
· Pliki
· Poleć znajomym
· Statystyki
· Wyślij artykuł
· Zarządzanie kontem

Zawartość
·nasza szkoła
·świetlica szkolna
·Biblioteka i czytelnia
·plan lekcji
·samorząd uczniowski
·klasy
·nauczyciele
·pedagog
·psycholog
·dydaktyka
·absolwenci
·informator trzecioklasisty

Logowanie
Witaj, Anonymous
Pseudonim
Hasło
(Zarejestruj się)
Członkostwo:
Ostatni: ihecevefe
Nowe dzisiaj: 15
Nowe wczoraj: 14
Wszystkie: 4282

Na stronie:
Gości: 407
Użytkowników: 1
Razem: 408

Teraz online:
01: ihecevefe

Regulamin dyskotek szkolnych





  1. W szkole, w czasie wolnym od nauki, mogą odbywać się w godzinach 16:00-21:00 dyskoteki szkolne jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów
  2. Organizatorem dyskotek jest Samorząd Szkolny wraz z opiekunami
  3. Każda klasa może organizować indywidualne klasowe dyskoteki wyłącznie za zgoda dyrektora. Wówczas opiekunem jest wychowawca i co najmniej 1 rodzic.
  4. Dyskoteki szkolne są odpłatne dla uczniów. O cenie biletu i wydatkowaniu zebranych środków decydują opiekunowie Samorządu wraz z członkami Samorządu.
  5. Uczniowie Samorządu Uczniowskiego po każdej dyskotece zobowiązani są do sporządzenia protokołu, w którym podają sumę zebranych pieniędzy. Protokół podpisują imieniem i nazwiskiem.
  6. W szkolnych dyskotekach nie mogą uczestniczyć osoby obce. Wyjątek stanowią zaproszone przez szkołę zorganizowane grupy uczniów innego gimnazjum pod opieką nauczyciela.
  7. Wszyscy uczniowie – uczestnicy dyskoteki – zobowiązani są do posiadania ważnej legitymacji szkolnej. Uczniowie, którzy nie okażą ważnej legitymacji szkolnej, nie będą wpuszczani.
  8. Uczniowie, którzy zostali ukarani naganą wychowawcy lub dyrektora szkoły nie mogą brać udziału w dyskotekach szkolnych.
  9. Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (korytarze, toalety i inne wykorzystywane pomieszczenia) odpowiedzialni są pracownicy obsługi oraz członkowie Samorządu.
  10. Planując dyskotekę organizatorzy zobowiązani są zapytać dyrektora szkoły,czy w danym terminie może się ona odbyć.
  11. Dla zapewnienia bezpieczeństwa bawiących sie podczas dyskoteki uczniów oraz obiektowi szkolnemu, opiekę powinno sprawować co najmniej 3 nauczycieli Zespołu Szkół do połowy trwania dyskoteki oraz kolejnych trzech nauczycieli (do końca trwania dyskoteki). Nauczycielom mogą pomóc rodzice.
  12. Poproszeniem nauczycieli o sprawowanie opieki zajmują się członkowie Samorządu Uczniowskiego.
  13. Straty materialne wynikłe podczas dyskoteki pokrywane sa przez sprawcę, a w razie nieustalenia, przez uczestników dyskoteki
  14. Na 4 dni przed dyskoteką opiekun Samorządu – organizator – składa dyrektorowi szkoły pisemną deklarację nauczycieli o chęci sprawowania opieki. W przypadku braku odpowiedniej liczby opiekunów dyskoteka nie może się odbyć.
  15. Zadaniem opiekunów Samorządu Uczniowskiego – organizatorów – jest zapoznanie nauczycieli – opiekunów za regulaminem i rozdysponowanie im zadań, przestrzegania terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy, zapewnienia dostępu do telefonu, a w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa uczniów bądź budynku szkolnego, zawiadomienie Policji (tel. 997)
  16. Wszystkim uczniom – uczestnikom dyskoteki bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania jakichkolwiek środków odurzających. Naganne jest również ordynarne zachowanie.
  17. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu organizator ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły (po telefonicznym zawiadomieniu rodzica bądź opiekuna) bez zwrotu opłaty za bilet lub zakończyć dyskotekę przed czasem. Jest to równoznaczne z obniżeniem sprawowania.
  18. Uczestnika dyskoteki usuniętego za nieprzestrzeganie tegoż regulaminu musi osobiście ze szkoły odebrać rodzic bądź opiekun.
  19. Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego – organizatorzy dyskoteki, maja obowiązek informowania dyrektora szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas dyskotek szkolnych.
  20. W terminie 14 dni nauczyciel – organizator ma obowiązek rozliczenia dyskoteki i powiadomienia o nim dyrektora. 









Prawa autorskie © Publiczna Szkoła Podstawowe im. Tadeusza Kościuszki w Błędowie Wszystkie prawa zastrzeżone.

Opublikowane: 2010-03-15 (3131 odsłon)

[ Wróć ]
Content ©

 


 

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.